سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
 
عزت و شرافت / احمدی نژاد در نیویورک

بسمه تعالی
سلام بر رئیس جمهور مکتبی و ولایتمدار دکتر محمود احمدی نژاد
واقعا شجاعت دکتر احمدی نژاد در بیان حقایق بین المللی که سالهاست مورد تبلیغات سیاه استعمار آمریکا و غرب قرار دارد ، قابل تحسین است.
او که حقایق 11 سپتامبر را به زبان دیپلماتیک برای تمام اذهان عمومی جهان روشن کرد. و ماجرای قرآن سوزی را تبیین و سیاست ایران در قبال مسیحیان و احترام مسلمانان به تمام ادیان الهی را باشجاعت تشریح کرد.
شجاعت می خواهد تا در دل امریکا و صهیونیسم ، به شدت با سیاست های تروریستی و جنگ طلبانه و اشغال گرایانه اسرائیل و امریکا مخالفت کرد.
این برای ما ارزش است که رئیس جمهورمان در دل دیار کفر و عناد با اسلام در ابتدا و پایان سخنرانی خود از حضرت موعود (عج) نام می برد و همگان را به فرهنگ انتظار دعوت می نماید.
آری آن معاویه صفتان که صحبتهای حق طلبانه و ظلم ستیزانه احمدی نژاد را نیم توانستند تحمل کنند با خواری و ذلت از مجمع عمومی سازمان ملل بیرون رفتند. البته دعوت به مناظره آقای اوباما در صحن مجمع اوج ذلت و خواری دولتمردان آمریکا را نشان داد.
در پایان مراسم احترامات خاص و ویژه هیئت رئیسه مجمع که به احترام رئیس جمهور از جایگاه خود پایین امده بودند جای تامل دارد.
ضمنا امیدوارم دوستان نا آگاه داخل ایران چشم خود را بر این همه عزت و شرف و جایگاه رفیع ملت و دولت و نظام مقدس ایران در سطح جایگاه بین المللی نبندند و به خاطر اغراضات شخصی و گاها منافع شخصی دولت و جایگاه ایران را زیر سوال ببرند.
خداوندا جناب دکتر احمدی نژاد را در سفر نیویورک موفق و منصور بگردان.




| [ کلمات کلیدی ] :
ن : احسان روشن نیا
ت : جمعه 89/7/2
 
 
 
هر کس می خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند؛ ما تمام آنچه در تئوری و خلأ بود در خاکهای شلمچه و طلائیه دیدیم، آنچه دیگران فقط شنیده اند ما در شبهای دردآلود با صدای ناله ها و سوز دلهای شیدایی شنیده ایم و دیده ایم، ما عشقبازی مجنون به دور لیلی را درجزیره ی مجنون زیر باران گلوله های که میلیمتری زمین را هدف گرفته بودند با چشم غیر مسلح دیدیم، آنچه منصور بر سر دار دید ما شبهای عملیات دیدیم؛ آن شوخی های شبانه و زمزمه ی قرآن دعا که در شب عاشورای حسین گذشت ما در شبهای عملیاتی والفجرها و رمضان ها و کربلاها دیدیم .
 
 
0 align= 0 align= a href= div class=/div theme-designer2 /div/divtd width=div class=bb td width= center td width= /div space/divtd width= td width= td width= td width= td width=/div /td valign= valign= icon2 icon2 backpb:ItemText//BlogpagingBlock/blogtagsblockdiv style=theme-designer2 pb:ItemText/p dir=/blogtagsblockdiv style=theme-designer2 p dir= /blogtagsblockdiv style=theme-designer2 /divpb:AuthorNamediv style=div class= pb:BlogDescription/divwidth:389px; overflow:hidden;0/BlogArchive copyright table border=padding: 7pxwidth:389px; overflow:hidden; table border= width:389px; overflow:hidden; table border=width:389px; overflow:hidden; table border=padding: 7pxwidth:389px; overflow:hidden; ¢div class= div class= /divm-p/div /div778 /div !---------- text ----------------------------

دریافت کد آهنگ

0rtl105/bodyrtl105/body