سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
 
حاج احمد سوداگر هم آسمانی شد

احمد جان سلام. می خواهم این بار هم بسیار صادقانه بنویسم بسیار صادقانه ....

این چه روزی بود که هوای رفتن کردی؟

امروز چقدر هوای شهر دلگیر است . قدرت نفس کشیدن ندارم . دیوارهای شهر چقدر به قلب بیمارم فشار می آورند . تو دیگر کجایی شدی ؟


حاج احمد

شاید خودت هم نمی دانستی که وقتی این متن را برای همسنگر شهیدت احمد سیاف می نوشتی (وبلاگ حاج احمد)، 2 هفته بعد همین متن را برای تو بنویسند.. شاید هم به رسم دوستان آسمانی و شهیدت می دانستی که خوابی را که 2 هفته پیش برای رفیقت احمد سیاف تعریف کردی تعبیرش چیست...!!!

سردار حاج احمد سوداگر از فرماندهان ارشد جنگ تحمیلی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از رزمندگان و افتخارات دزفول امروز 21 بهمن 1390 مقارن با میلاد مبارک خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) و در آستانه سی و سومین فجر انقلاب اسلامی، بدلیل عارضه قلبی به جا مانده از سال های جنگ تحمیلی، دعوت حق را لبیک گفت و به جمع همسنگران خود پیوست.

مسئولیت اطلاعات امنیت قرارگاه خاتم الانبیا و فرماندهی لشگر 27 محمد رسول الله از جمله مسئولیت هایی است که بر عهده مرحوم احمد سوداگر بوده است .
حاج ‏احمد سوداگر از بچه‏ های جبهه و جنگ دزفول بود که روزهای خوش زندگیش را در جبهه‏ های جنوب و غرب سپری نموده بود.
عمده مسئولیت‏ های وی در دوران دفاع مقدس، محورهای اطلاعات، عملیات بوده است که در یکی از شناسائی‏های اطلاعاتی پای خویش را تقدیم محبوب نمود.
هرگاه از دوران حماسه‏ های دفاع مقدس سخنی به میان می آمد لبخند می‏زد و می‏گفت: یاد آن ایام به خیر که سراسر آن محبّت و صفا در میان ما موج می‏زد.

وبلاگ نسیم بهشت پرواز ملکوتی سردار 8 سال دفاع مقدس، حاج احمد سوداگر را به پیشگاه امام عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین خانواده و مردم قدردان ایران اسلامی تسلیت عرض می نماید.  

کتاب جاده های سربی خاطرات دوران رزمندگی و دوران پر فراز و نشیب زندگی ایشان را روایت می کند... روحش شاد و قرین ائمه اطهار قرار گیرد... . 

حاج احمد سوداگر دزفول

حاج احمد سوداگر

حاج احمد سوداگر دزفول

________________________________________________________________________________________________________________________

بعد نوشت:

1- امروز 22 بهمن ماه راهپیمایی بزرگ مردم دزفول خیره کننده بود ولی برای مسئولین متاسفم که قدر این مردم رو نمی دونن...

با اونهمه ادعای مدیران شهر نمی توستن یه سیستم خوب و یه برنامه ریزی خوب انجام بدن که اینهمه مردم اذیت و معطل نشن.

2- سیستم صوتی شهر بزرگی مثل دزفول که از یکی از هیئت های بزرگ شهر قرض کرده بودن بدلیل عدم آگاهی مسئولین جایگاه سخنرانی و سیستم آن جایی نصب شده بود که زیر سیم های فشار قوی دستگاه بی سیم کار نمی کردو سخنرانی ناتمام ماند...

3- اما آنچه که خیره کننده بود موضوع تجمع و حضور خیل عظیم مردم بود

4- زمان تشییع حاج احمد دوشنبه ساعت 9 صبح از درب منزل پدر ایشان بسمت گلزار بهشت علی برگزار خواهد شد




| [ کلمات کلیدی ] :
ن : احسان روشن نیا
ت : جمعه 90/11/21
 
 
 
هر کس می خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند؛ ما تمام آنچه در تئوری و خلأ بود در خاکهای شلمچه و طلائیه دیدیم، آنچه دیگران فقط شنیده اند ما در شبهای دردآلود با صدای ناله ها و سوز دلهای شیدایی شنیده ایم و دیده ایم، ما عشقبازی مجنون به دور لیلی را درجزیره ی مجنون زیر باران گلوله های که میلیمتری زمین را هدف گرفته بودند با چشم غیر مسلح دیدیم، آنچه منصور بر سر دار دید ما شبهای عملیات دیدیم؛ آن شوخی های شبانه و زمزمه ی قرآن دعا که در شب عاشورای حسین گذشت ما در شبهای عملیاتی والفجرها و رمضان ها و کربلاها دیدیم .
 
 
0 align= 0 align= a href= div class=/div theme-designer2 /div/divtd width=div class=bb td width= center td width= /div space/divtd width= td width= td width= td width= td width=/div /td valign= valign= icon2 icon2 backpb:ItemText//BlogpagingBlock/blogtagsblockdiv style=theme-designer2 pb:ItemText/p dir=/blogtagsblockdiv style=theme-designer2 p dir= /blogtagsblockdiv style=theme-designer2 /divpb:AuthorNamediv style=div class= pb:BlogDescription/divwidth:389px; overflow:hidden;0/BlogArchive copyright table border=padding: 7pxwidth:389px; overflow:hidden; table border= width:389px; overflow:hidden; table border=width:389px; overflow:hidden; table border=padding: 7pxwidth:389px; overflow:hidden; ¢div class= div class= /divm-p/div /div778 /div !---------- text ----------------------------

دریافت کد آهنگ

0rtl105/bodyrtl105/body