سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
 
چهارم خرداد روز دزفول

بزرگی می گفت : چند سال قبل، خدمت آیت‌الله واعظ طبسی (تولیت آستان قدس رضوی) رسیدم. از زادگاهم پرسید، وقتی نام تو را بردم، به احترامت از جای برخواست. فرمود: بعد از جنگ از حضرت امام درخواست کردیم که تشریف بیاورند مشهد و به حرم مشرف شوند، درخواست ما را رد کرده و فرموده: “اگر بنا باشد روزی از جماران خارج شوم، اولین جایی که خواهم رفت دزفول است!

 

4 خرداد روز دزفول

 

 اگر “خونین‌شهر”، شهید شهر‌ها باشد، بی‌گمان “دزفول” شهید گمنام شهرهاست. بلد الصواریخ (شهر موشک‌ها) همانجایی که 300 بار حمله‌ی هوایی، 2500 بار توپ‌باران و 176 موشک اسکادبی هم نتوانست مقاومت مردمانش را در هم بریزد. مردمانش آنقدر مقاوم بودند که خمینی کبیر به آنها می‌بالید و فرمود: “ صدای جنگ جنگ تا پیروزی از جوانان ما در دزفول بلند است“. وقتی به تعابیر بلند امام توجه می‌کنی، می‌بینی این تعابیر بلند برای هیچ جای دیگر به کار نرفته الا قم! شاید رمزش آن باشد که قم پایتخت علم ایران است و دزفول پایتخت مقاومت ایران.

 

 پیچ رادیو را که باز می‌کردی، اخبار موشک‌باران در شهر‌های مختلف را می‌گفت و کیست که یاد نداشته باشد همیشه : الف. دزفول!
اگر خرمشهر 34 روز مقاومت کرد، دزفول 2600 شهید تقدیم کرد و  2700روز مقاومت کرد! آماری که تحقیقاً از آمار شهدای برخی استان‌ها هم بیشتر است. گردان‌های خط شکن “عمار” و “بلال” در لبه‌ی جلویی منطقه‌ی نبرد بودند و پدر و مادر و فرزند و همسرشان در لبه‌ی جلویی قتلگاه!
و تو چه می‌دانی که موشک چیست؟

 

 

اگر مادری، تصور کن داغ دل مادری را همسر و فرزندانش در جبهه بودند و موشک تنها در یک شب 21 تن از اعضای خانواده‌اش را که برای عروسی جمع شده بودند از او گرفت!
اگر پدری، تصور کن تمام زندگی‌ت یک خانه باشد و موشک یک شبه آنرا نیست کند و 2 پسر و 3 دخترت هم پودر! دوباره می‌سازی باز هم یک شبه نیست می‌شود و همسرت پودر ! و دوباره می‌سازی و این بار  حسینه‌ و جایی برای رزمندگان‌ش می‌کنی، چون که از اعضای خانواده‌ات دیگر چیزی باقی نمانده.
اگر برادری، تصور کن جایی موشک بزند، تو و خواهرت در همان عالم نوجوانی سوار بر دوچرخه به آنجا می‌روید و دوباره موشک همان‌جا، گرد و خاک به هوا، آرام که می‌شود از کل خواهرت فقط یک دست عروسکش باقی مانده باشد …

 

آری اینها را فقط رهبر درک می‌کرد که فرمود: “دزفول دین خود را به اسلام ادا کرد“. شهری که در کوچه پس کوچه‌هایش عطر لطیف شهادت پیچیده و مقاومت مردمانش بینی‌ استکبار را به خاک مذلت مالید.
دارالمومنین، شهر شیخ انصاری و دارالشهدای دزفول اینک شهری است پویا و پیشرفته و به لحاظ دارایی مردمانش ،هشتمین شهر کل ایران و باز هم مقاوم این بار برابر تهاجم فرهنگی با هزار مسجدش …

 

و اما امروز حال دزفول خوب نیست ... مسئولان فکر به حال مردم نجیب این شهر بکنید... به امید اینکه ورز دزفول از این مهجوریت خارج شود...

 

"آینده از آن حزب الله است"

لینک در سایت رویداد:

http://www.roydadonline.com/NSite/FullStory/News/?Serv=3&Id=8609




| [ کلمات کلیدی ] :
ن : احسان روشن نیا
ت : سه شنبه 91/3/2
 
 
 
هر کس می خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند؛ ما تمام آنچه در تئوری و خلأ بود در خاکهای شلمچه و طلائیه دیدیم، آنچه دیگران فقط شنیده اند ما در شبهای دردآلود با صدای ناله ها و سوز دلهای شیدایی شنیده ایم و دیده ایم، ما عشقبازی مجنون به دور لیلی را درجزیره ی مجنون زیر باران گلوله های که میلیمتری زمین را هدف گرفته بودند با چشم غیر مسلح دیدیم، آنچه منصور بر سر دار دید ما شبهای عملیات دیدیم؛ آن شوخی های شبانه و زمزمه ی قرآن دعا که در شب عاشورای حسین گذشت ما در شبهای عملیاتی والفجرها و رمضان ها و کربلاها دیدیم .
 
 
0 align= 0 align= a href= div class=/div theme-designer2 /div/divtd width=div class=bb td width= center td width= /div space/divtd width= td width= td width= td width= td width=/div /td valign= valign= icon2 icon2 backpb:ItemText//BlogpagingBlock/blogtagsblockdiv style=theme-designer2 pb:ItemText/p dir=/blogtagsblockdiv style=theme-designer2 p dir= /blogtagsblockdiv style=theme-designer2 /divpb:AuthorNamediv style=div class= pb:BlogDescription/divwidth:389px; overflow:hidden;0/BlogArchive copyright table border=padding: 7pxwidth:389px; overflow:hidden; table border= width:389px; overflow:hidden; table border=width:389px; overflow:hidden; table border=padding: 7pxwidth:389px; overflow:hidden; ¢div class= div class= /divm-p/div /div778 /div !---------- text ----------------------------

دریافت کد آهنگ

0rtl105/bodyrtl105/body