سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
 
تحلیل

پایگاه اینترنتی گویانیوز وابسته به گروهک‌های ضد جمهوری اسلامی ضمن درج این مطلب، از قول رشید-الف (از اعضای سابق دفتر تحکیم) نوشت: نظام جمهوری اسلامی برنده انتخابات بود. برگزاری انتخاباتی سالم و بی‌مسئله که همه جناح‌ها نسبت به سلامت آن معترفند نه تنها بار دیگر اعتماد مردم به «نهاد انتخابات در جمهوری اسلامی» را احیا کرد بلکه بر ذخیره مشروعیت دموکراتیک نظام جمهوری اسلامی به نحوی محسوس و کم‌سابقه افزود: این انتخابات شکست مطلق «پروژه مشروعیت‌زدایی از جمهوری اسلامی» بود که به خصوص طی سال‌های اخیر از سوی بخشی از اپوزیسیون دنبال می‌شد. انتخاب حسن روحانی هم بر مشروعیت داخلی و بین‌المللی نظام خواهد افزود و هم از شکاف بین دولت- ملت خواهد کاست و این همه در درجه اول به پایایی و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی و شکوفایی اقتصادی و سیاسی کشور کمک خواهد کرد. نویسنده می‌افزاید به جد معتقدم نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای به دست آمده در این انتخابات را بیش از هر چیز مدیون تدبیر رهبری نظام است. عملکرد و اراده مقام رهبری نقش مهمی در تضمین سلامت این انتخابات داشت.
مهدی جامی سردبیر اخراجی رادیو زمانه نیز با تاکید بر اینکه «من تردید ندارم و به این سخن [آیت‌الله] خامنه‌ای باور دارم که چندین بار گفت رای مرا کسی نمی‌داند و کسی هم نخواهد دانست»، می‌نویسد: او [رهبری] رسانه‌های خارج از کشور را منفعل و تا حدی مضحکه کرده است که نتوانستند دست او را بخوانند. مردم را امیدوار کرده تردیدهای بسیاری از مردم را زدوده است. اختلاف احتمالی بین مسئولان را که می‌توانست با انتخاب هر نامزد اصولگرایی بالا بگیرد حل کرده است و اختلافات دولت با باقی نظام را کاملا دفن کرده است. به کشور ثبات و آرامش بخشیده و انتخاباتی آرام برگزار کرده است. او وضعیتی درست کرده که حتی هاشمی بگوید انتخابات بی‌شبهه بوده است.
وی در وب سایت خود تصریح می‌کند: این نتیجه یکی از بهترین مهندسی‌های انتخاباتی در سال‌های پس از 76 است. کاری با نمره 20. در این مهندسی هیچ جایی برای غافلگیری وجود ندارد. نکته اصلی هم همین است که خامنه‌ای اصلا و ابدا از نتیجه انتخابات غافلگیر نشد. او درست همان نامزد را می‌خواست که انتخاب شد و با دست مردم تاس خود را ریخت.
وی این را هم نوشته که «رهبر جمهوری اسلامی فردی بسیار هوشمند و تماما سیاسی و یک ژنرال کارآمد است. او از دانش روز و کاملا مدرن در علوم سیاسی و از مشورت بهترین تحلیلگران سیاسی و جامعه‌شناسان استفاده می‌کند. هر نوع دست کم گرفتن او صددرصد خطاست.»




| [ کلمات کلیدی ] :
ن : احسان روشن نیا
ت : سه شنبه 92/4/4
 
 
 
هر کس می خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند؛ ما تمام آنچه در تئوری و خلأ بود در خاکهای شلمچه و طلائیه دیدیم، آنچه دیگران فقط شنیده اند ما در شبهای دردآلود با صدای ناله ها و سوز دلهای شیدایی شنیده ایم و دیده ایم، ما عشقبازی مجنون به دور لیلی را درجزیره ی مجنون زیر باران گلوله های که میلیمتری زمین را هدف گرفته بودند با چشم غیر مسلح دیدیم، آنچه منصور بر سر دار دید ما شبهای عملیات دیدیم؛ آن شوخی های شبانه و زمزمه ی قرآن دعا که در شب عاشورای حسین گذشت ما در شبهای عملیاتی والفجرها و رمضان ها و کربلاها دیدیم .
 
 
0 align= 0 align= a href= div class=/div theme-designer2 /div/divtd width=div class=bb td width= center td width= /div space/divtd width= td width= td width= td width= td width=/div /td valign= valign= icon2 icon2 backpb:ItemText//BlogpagingBlock/blogtagsblockdiv style=theme-designer2 pb:ItemText/p dir=/blogtagsblockdiv style=theme-designer2 p dir= /blogtagsblockdiv style=theme-designer2 /divpb:AuthorNamediv style=div class= pb:BlogDescription/divwidth:389px; overflow:hidden;0/BlogArchive copyright table border=padding: 7pxwidth:389px; overflow:hidden; table border= width:389px; overflow:hidden; table border=width:389px; overflow:hidden; table border=padding: 7pxwidth:389px; overflow:hidden; ¢div class= div class= /divm-p/div /div778 /div !---------- text ----------------------------

دریافت کد آهنگ

0rtl105/bodyrtl105/body