سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
 
شیخ رضا ابوالقاسمی پور

سلام به همه رفقا

چهار سال گذشت و ... هنوز خنده هایت ... گریه هایت ... اخم ها ... فریاد ها و ... شوخی هایت ... هنوز نگاه مهربانت ... بر قلبم نشسته است.

چهارمین یادواره آقا شیخ رضا ابوالقاسمی پور نزدیکه

من که به کل آسمان ستاره ای نداشتم .......... غرق محبتت شدم عجب نشسته ای به دل

ایشا اله توفیق باشه یک پشت مفصل در مورد اون مرد کم نظیر در روز عروجش (2/10) خواهم نوشت.

اینک یه عکس که خودم طراحی کردم

استاد مرحوم شیخ رضا ابوالقاسمی پور




| [ کلمات کلیدی ] :
ن : احسان روشن نیا
ت : چهارشنبه 89/10/1
درد دلی با شیخ رضا

سلام حاج رضا

یک سال از عروج شهادت گونه ات گذاشت

دیگر صدای عاشقانه یا صاحب الزمان که با صمیم قلب و از هویدای دل فریاد می زدی و در طلب یار گمگشته خود بودی گوش جانمان را نوازش نمی کند.

ای وای بر ما

چه گذاشت بر ما ، این چه مصیبتی بود که بر عاشقان مهدی فرو آمد

استاد عزیز

در نجواهای عاشقانه ات با خدای خویش چه می گفتی که اینگونه جواب گرفتی.

زبان دلت در بزم محبت مهدی چگونه می چرخید که حسینیه دل های ما را اینگونه سیه پوش کرد.

استاد مهربانم زندگی کردن با خاطرات شیرینت چه بسیار تلخ است . این را از صمیم جان می گویم که ای کاش می شد که نباشیم و اینگونه ادامه ندهیم.

راستی عزیز دلم

سلام ما را به مهدی برسان

بگو اینجا هم کسانی هستند که به قول خودت از قفس تن خسته شده اند و شوق وصال دارند.

بگو اینجا هم چه بسیار عاشقانی که گوئی عقده هایی در دل نهفته دارند.

این عقده ها را با که بگشایند.

می دانم دیگر از غربت نفست تنگ آمده بود دیگر تحمل آدم هائی که همه وجودشان را مادیت فرا گرفته برایت سخت بود ،همه را می دانم، هنگامی که خبر عروجت را به من دادند تازه فهمیدم که چه بسیار در دل من جا کرده ای و چقدر تو را دوست می دارم ولی افسوس که:

چه زود دیر می شود.

استاد عزیزم این سخن به مزاقم خوش نمی آید و لی حقیقتی است که باید بگویم و ای کاش می شد این اعتراف تلخ را نگفت . ای کاش می شد حقیقت رانپزیرفت . ای کاش نمی رفتی تا من شهادتت را اینگونه تبریک بگویم.

استاد عزیز

تبسم های شیرین ولایت در لحظه وصال گوارایت باد.

از صمیم قلب دوستت دارم

همیشه بیادتم

غلام مهدی فاطمه احسان




| [ کلمات کلیدی ] :
ن : احسان روشن نیا
ت : جمعه 86/9/30
شیخ رضا ابوالقاسمی پور

این روزها ایام اولین سالگرد عروج حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ رضا ابوالقاسمی پور (ره) هست .

از خصوصیات بارز اخلاقی ایشان مهربانی و خوشروئی و شوخ طبعی بود اینهم شهری در رثای ایشان:

بسم الله الرحمن الرحیم

از عشق که می‌گفتی همه عاشق می‌شدند، از معشوق که می‌گفتی همه می‌مردند، از محبت که می‌گفتی همه گریان می‌شدند، چه مستانه می‌سرودی برای اربابت یا صاحب الزمان...
چه آرام و پر تب وتاب بودی،لبخند زیبایت شورآفرین و نگاهِ نافذت پر معنا. آن شب چه آرام می‌آمدی بی صدا و کم حرفتر از همیشه، در تاریکی محض محفل عاشقانه‌ خود را کنار منبر رساندی، آرام نشستی، سر به زیر افکنده و مغموم، اگار برای زمینی‌ها متأسف بودی، آن شب پر سوزتر از هر شبی دیگر طلب کردی، آن شب بیش از هر شب دیگر تشنه بودی و پر التهاب. آن شبی را می‌گویم که آخرین شب قدر تو بود و انگار میدانستی ... چون بی‌قرار و بی پروا در روضة‌العباس از خدای خویش روضة‌العباس را طلب کردی و چه زیبا رسیدی، آری از روضةالعباس تا روضة‌العباس فقط یک شب قدر فاصله بود و تو آن شب را در آغوش کشیدی و به معشوق رسیدی

 

مدیریت محترم حوزه علیمه آیت الله قاضی دزفول و استاد عزیز بنده

رضا جان تبسم های شیرین ولایت در لحظه وصال گوارایت باد.

اینهم آدرس وبلاگ ایشان :

تاریخ عروج 2/10/1385

شادی روحش صلوات

 

                             

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          

                                             


| [ کلمات کلیدی ] :
ن : احسان روشن نیا
ت : پنج شنبه 86/9/29
علمدا مبارزه با بدعت شیخ رضا ابوالقاسمی پور

شیخ رضا ابوالقاسمی پور

این عکس یک از اروحانیون مبارز دزفول که به طرز مشکوکی به شهادت رسید

پلیس و دستگاه های قضائی هم یکی پاسخی برای این نداشتند و فقط بر سر قضیه سر پوش گذاشتند

اما جای حاج رضا استاد عزیز بنده دز قلب ماست و این هم شعری در رثای شیخ رضا

بسم الله الرحمن الرحیم

از عشق که می‌گفتی همه عاشق می‌شدند، از معشوق که می‌گفتی همه می‌مردند، از محبت که می‌گفتی همه گریان می‌شدند، چه مستانه می‌سرودی برای اربابت یا صاحب الزمان...
چه آرام و پر تب وتاب بودی،لبخند زیبایت شورآفرین و نگاهِ نافذت پر معنا. آن شب چه آرام می‌آمدی بی صدا و کم حرفتر از همیشه، در تاریکی محض محفل عاشقانه‌ خود را کنار منبر رساندی، آرام نشستی، سر به زیر افکنده و مغموم، اگار برای زمینی‌ها متأسف بودی، آن شب پر سوزتر از هر شبی دیگر طلب کردی، آن شب بیش از هر شب دیگر تشنه بودی و پر التهاب. آن شبی را می‌گویم که آخرین شب قدر تو بود و انگار میدانستی ... چون بی‌قرار و بی پروا در روضة‌العباس از خدای خویش روضة‌العباس را طلب کردی و چه زیبا رسیدی، آری از روضةالعباس تا روضة‌العباس فقط یک شب قدر فاصله بود و تو آن شب را در آغوش کشیدی و به معشوق رسیدی.

یادش گرامی باد

 

 

                    ................نظر یادتون نظره ....................




| [ کلمات کلیدی ] :
ن : احسان روشن نیا
ت : جمعه 86/6/16
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
 
 
 
هر کس می خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند؛ ما تمام آنچه در تئوری و خلأ بود در خاکهای شلمچه و طلائیه دیدیم، آنچه دیگران فقط شنیده اند ما در شبهای دردآلود با صدای ناله ها و سوز دلهای شیدایی شنیده ایم و دیده ایم، ما عشقبازی مجنون به دور لیلی را درجزیره ی مجنون زیر باران گلوله های که میلیمتری زمین را هدف گرفته بودند با چشم غیر مسلح دیدیم، آنچه منصور بر سر دار دید ما شبهای عملیات دیدیم؛ آن شوخی های شبانه و زمزمه ی قرآن دعا که در شب عاشورای حسین گذشت ما در شبهای عملیاتی والفجرها و رمضان ها و کربلاها دیدیم .
 
 
0 align= 0 align= a href= div class=/div theme-designer2 /div/divtd width=div class=bb td width= center td width= /div space/divtd width= td width= td width= td width= td width=/div /td valign= valign= icon2 icon2 backpb:ItemText//BlogpagingBlock/blogtagsblockdiv style=theme-designer2 pb:ItemText/p dir=/blogtagsblockdiv style=theme-designer2 p dir= /blogtagsblockdiv style=theme-designer2 /divpb:AuthorNamediv style=div class= pb:BlogDescription/divwidth:389px; overflow:hidden;0/BlogArchive copyright table border=padding: 7pxwidth:389px; overflow:hidden; table border= width:389px; overflow:hidden; table border=width:389px; overflow:hidden; table border=padding: 7pxwidth:389px; overflow:hidden; ¢div class= div class= /divm-p/div /div778 /div !---------- text ----------------------------

دریافت کد آهنگ

0rtl105/bodyrtl105/body