سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
 
یاد نامه برادرم خلیل الله محمد بیلکی

 

خدای متعال به پیامبر(ص) می فرمایند: ای پیامبر اگر این اخلاق نیکوی تو نبود هیچکس گرد تو جمع نمی شد. 

خلیل الله محمد بیلکی

اگر توفیق آشنایی با مرحوم مش خلیل بیلکی را داشته باشی قطعا طعم نیکوی اخلاق خوش و مهربانش را چشیده ای. آرامش و انس و مهربانیش دل هر انسانی را متوجه خود می کرد. 

آنگاه که با لبخند همیشگی اش غم را از دلت می ربود و با مهربانی اش آنگاه که سینه اش را به سینه ات می چسباند تیر محبتش را به قلبت می زد و تو را یک دم نه صد دم عاشق خود می کرد و از سویی آنگاهی که با نوای جانسوزش مروارید اشک اباعبدالله را برگونه هایت می خشکاند؛ همه و همه یادآور آن مرد بزرگ است. 

خلیل جان ...

صدایت جام می بود و نگاهت عشق ...

بار دیگر برخیز و مستمان کن ... از حسین برایمان بخوان و درد های بی کسی زینب را تسکین بده ...

بار دیگر برخیز حسین زمانت تنهاست ...

برخیز و بخوان از مادرمان زهرا ... غم چادر خاکی از دلهایمان نمی رود ...

مش خلیل ...

همیشه به مهربانیت ، اخلاصت صفایت وفایت عشقت غبطه می خوردم..

آنگاه که با یک نگاه خود همه دردهای و ناراحتی هایی را برای گله مندی پیش تو آمده بودم را فراموش می کردم...

واقعا اینک دارم فکر می کنم می بینم که تو مال زمین و زمینی ها نبودی ... تو از ملکوت بودی و اهل آسمان .... و اینک نیز ساکن آسمان ...

البته قبل از این هم آنگاه که قسمتی از وصیت نامه ات را خوانده بودم فهمیدم چقدر با تو فاصله داشته ام ... اما اینک ... 

خلیل جام تبسم های شیرین ولایت در لحظه عروج گوارایت باد...

بر سر سفره خان اربابمان اباعبدالله دعایمان کن...

 

 


این لینکم می زارم ان شالله دوستان استفاده کنند . برای بار اول هست که منتشر می شود. 

اینم لینک دانلود زیارت عاشورا با نوای خلیل بیلکی در هیئت رایت العباس دزفول-اربعین1387

 




| [ کلمات کلیدی ] :
ن : احسان روشن نیا
ت : پنج شنبه 92/5/24
 
 
 
هر کس می خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند؛ ما تمام آنچه در تئوری و خلأ بود در خاکهای شلمچه و طلائیه دیدیم، آنچه دیگران فقط شنیده اند ما در شبهای دردآلود با صدای ناله ها و سوز دلهای شیدایی شنیده ایم و دیده ایم، ما عشقبازی مجنون به دور لیلی را درجزیره ی مجنون زیر باران گلوله های که میلیمتری زمین را هدف گرفته بودند با چشم غیر مسلح دیدیم، آنچه منصور بر سر دار دید ما شبهای عملیات دیدیم؛ آن شوخی های شبانه و زمزمه ی قرآن دعا که در شب عاشورای حسین گذشت ما در شبهای عملیاتی والفجرها و رمضان ها و کربلاها دیدیم .
 
 
0 align= 0 align= a href= div class=/div theme-designer2 /div/divtd width=div class=bb td width= center td width= /div space/divtd width= td width= td width= td width= td width=/div /td valign= valign= icon2 icon2 backpb:ItemText//BlogpagingBlock/blogtagsblockdiv style=theme-designer2 pb:ItemText/p dir=/blogtagsblockdiv style=theme-designer2 p dir= /blogtagsblockdiv style=theme-designer2 /divpb:AuthorNamediv style=div class= pb:BlogDescription/divwidth:389px; overflow:hidden;0/BlogArchive copyright table border=padding: 7pxwidth:389px; overflow:hidden; table border= width:389px; overflow:hidden; table border=width:389px; overflow:hidden; table border=padding: 7pxwidth:389px; overflow:hidden; ¢div class= div class= /divm-p/div /div778 /div !---------- text ----------------------------

دریافت کد آهنگ

0rtl105/bodyrtl105/body